Energetické trubky E2

Série R167 / R168

Baureihe R167 / R168

Série R167 - rozevírání na obou stranách ve vnitřním poloměru
Série R168 - rozevírání na obou stranách ve vnějšího poloměru

R167R168
vnitřní šířky Bi: 50 až 250 mm
poloměry ohybu R: 100 až 300 mm
rozteč: 58,8 mm na článek = 17 článků / m
Rozměrová řada pro R167 a R168
Obj. čísloBi [mm]Ba [mm]R [mm] poloměr ohybu
167.050.R.05068100
125
150
175
200
225
250
300
167.075.R.07593100125150175200225250300
167.100.R.0100118100125150175200225250300
167.115.R.0115133100125150175200225250300
167.125.R.0125143100125150175200225250300
167.150.R.0150168100125150175200225250300
167.175.R.0175193100125150175200225250300
167.200.R.0200218100125150175200225250300
167.225.R.0225243100125150175200225250300
167.250.R.0250268100125150175200225250300
Bi 125, 225, 250 jsou pro R168 na poptávku

A1 = Pohyblivý konec
A2 = Pevný konec
Rozteč: 58,8 mm
Články na m: 17
Pojezd: S
Délka řetězu = S/2 + K


R100125150175200225250300
H264314364414464514564664
D180205230255280305330380
K4405105906707508309101060

Skutečná světlá výška je HF = H + 40 mm (s hmotností náplně 2,0 kg/m). Pokud je prostor výrazně omezen, kontaktujte nás.

Nepodepřená délka
Závislost nepodepřené délky na dodatečném zatížení.
Osa X: Nepodepřená délka v m: FLB/FLG
Osa Y: Dodatečné zatížení v kg/m
Menší měřítko: délka pojezdu S v m
FLB = Bez podpory s přípustným průhybem
FLG = Bez podpory s přímým horním chodem

 Kde použít tento řetěz Kde zvolit jiný systém
  • R167: otevírání u vnitřního poloměru na obou stranách
    R168: otevírání u vnějšího poloměru na obou stranách
  • cenově výhodná, lehká energetická trubka pro mnoho aplikací
  • vyžadována čelní montáž
  • tam, kde je třeba ochrana proti třískám
Koncovky


Koncovky "otočné"


Koncovky "pojistné"



Otočné

Univerzální aplikace
Pevné spojení trubicí

Určeno rovněž pro dlouhé pojezdy se sníženým bodem zavěšení

  Korozivzdorné

Závěsné / stojaté bez podpěr

Závěsné / stojaté bez podpěr

Univerzální aplikace

Pro extrémní zrychlení a rychlosti

Pro dlouhé pojezdy

Otočný na obou strnách