Institut by se měl zaměřit na propagaci a osvětu techniky a přitáhnout k ní nejen mladé lidi, ale také dospělé. „V projektu spatřujeme ojedinělou příležitost toho, jak začít systematicky vést děti k technice a vychovávat si tak budoucí technicky schopné zaměstnance, kterých je na pracovním trhu velký nedostatek,“ uvedl při představení projektu mluvčí firmy HENNLICH Martin Jonáš.
Podle něj je pozice firmy HENNLICH při vyhledávání technicky zaměřených pozic oproti jiným firmám ještě o trošku složitější. „Jsme technickým distributorem a proto je pro nás důležité, aby lidé na pozicích produktových manažerů či obchodně-technických zástupců rozuměli nejen technice, ale také obchodu či marketingu,“ uvedl.
Na realizaci projektu město samo finančně nestačí. Stát již však dal najevo, že právě obdobné projekty zaměřené na techniku hodlá v budoucnu podpořit. „Mají být vypsány nové dotační tituly, které bychom rádi využili,“ uvedl starosta Litoměřic Ladislav Chlupáč. Vedle firmy HENNLICH podporu projektu vyslovili i další regionální zaměstnavatelé – Lovochemie, TRCZ nebo Balkancar.
Těšíme se na spolupráci s Vámi
