Kapiláry jsou aktivní na Facebooku

G-TERM 04.04.2010

Produkt z portfolia G-TERM - kapilární rohože - začal být aktivní na nejznámnější sociální síti světa - Facebooku.
Kapilární rohože určené pro velkoplošné nízkoteplotní vytápění a chlazení budov jsou progresivním systémem, který se inspiruje zákonitostmi využívanými v přírodě. To, že jde produkt, který jde s dobou, dosvědčuje i aktivita tohoto produktu na sociální síti facebooku. Stránky najdete na adrese http://cs-cz.facebook.com/pages/Kapilarni-rohoze/226980780924, kde se můžete stát fanouškem tohoto produktu.

„Kapilární rohože jsou produktem, který je o krok napřed. Těžko totiž v současné době seženete za stejné peníze kombinaci topení a klimatizace. V tom je systém s kapilárními rohožemi jedinečný. Jedinečnost má ještě podtrhnout komunikace se zákazníky prostřednictvím profilu na sociální síti facebook.com,“ říká projekt manažer společnosti G-TERM Tomáš Černý.

Kapilární rohože se stávají stále rozšířenějším systémem pro vytápění a chlazení budov. Jejich nespornou výhodou je právě kombinace funkce vytápění i chlazení v jednom. Mezi další výhody patří například to, že se důkladně ukryjí pod omítku na strop nebo stěnu či nad sádrokarton. Systém s kapilárními rohožemi funguje bez pohybu vzduchu a vytváří tak vhodné prostředí i pro alergiky. 

Důležitým faktem je, že architekti, kteří se se systémem seznámili a použili jej, se k němu rádi vracejí. !Z architektonického hlediska se jedná o velmi „čisté“ řešení umístění otopných chladících ploch. Kapilární rohože budou v budoucnu stejně rozšířeným způsobem vytápění a chlazení, jakým je dnes kombinace podlahovky a klimatizace,“ doplnil Tomáš Černý.

Těšíme se na spolupráci s Vámi

Martin Jonáš

PR Manager

Zpět