Vážení obchodní partneři,
s platností od 17. 3. 2020 18:00 hodin se v souvislosti s epidemií koronaviru a vyhlášením nouzového stavu v České republice rozhodla naše společnost přistoupit k následujícím opatřením.
I nadále se na nás můžete v plné míře obracet s požadavky. Jsme pro Vás schopni flexibilně zajišťovat kompletní sortiment zboží i poradenství. Sklad, logistika a výroba nadále zajišťují dostupnost našich produktů. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím telefonních linek či e-mailů. Jsme Vám plně k dispozici a i v této velmi náročné době se na HENNLICH můžete spolehnout.
1. PŘERUŠUJEME OSOBNÍ ODBĚRY - Do odvolání přerušujeme možnost osobního odběru v sídle společnosti HENNLICH s.r.o. v Litoměřicích, Českolipská 9, stejně tak v našich pobočkách ve Žďáru nad Sázavou a v Opavě. Zboží jsme schopni i nadále bez omezení dodávat standardní cestou spedičními společnostmi.
2. OPATŘENÍ PRO EXTERNÍ DOPRAVCE – Žádáme všechny externí dopravce, aby vybavili své řidiče ochrannými prostředky – rouškami či maskami a rukavicemi. Dále žádáme, aby Vaši řidiči opouštěli vozidlo jen v nezbytně nutných případech a zároveň o tom informovali některého z našich zaměstnanců.
V případě nedodržení těchto opatření budou naši zaměstnanci instruováni tak, aby dopravce nemohl vstoupit do areálu naší společnosti.
3. OMEZENÍ NÁVŠTĚV – Žádáme všechny naše obchodní partnery, kteří mají naplánovanou návštěvu do některé z budov naší společnosti, aby zvážili, zda je nezbytně nutná a zda není možné záležitost vyřídit například telefonicky či e-mailem.
Věříme, že tato opatření přispějí k ochraně zdraví Vašich i našich zaměstnanců a že se naše spolupráce bude i přes určitá aktuální omezení dařit. Děkujeme za pochopení a přejeme všem pevné zdraví.
Pavel Šumera
jednatel HENNLICH s.r.o.
Zpět